Συγκέντρωση 10:30, ΕΦΚΑ Πλ.Αριστοτέλους
-Για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς! Την ώρα που οι μισθοί δε φτάνουν ούτε για τα βασικά, φορτώνουν στις πλάτες μας την ακρίβεια και την κρίση τους. Συνεχίζουν να κερδοφορούν πάνω στη δική μας δουλειά και μάλιστα με αυξανόμενα κέρδη, ιδιαίτερα στον κλάδο μας. Προσπαθούν να μας πείσουν πως βγήκαμε από τα μνημόνια και έχουμε ανάπτυξη, την ώρα που όλες οι μνημονιακές πολιτικές φτώχειας και εξαθλίωσης του λαού και των εργαζομένων είναι εδώ και τις βιώνουμε καθημερινά.
-Για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με δικαιώματα! Όλοι οι αντεργατικοί νόμοι των τελευταίων ετών έχουν χτυπήσει σημαντικά τα διακιώματά μας και έχουν διαμορφώσει ένα πλήρως ευνοϊκό έδαφος για το κεφάλαιο. Έχουν καταστρατηγήσει το 5ήμερο 8ωρο. Θέλουν εργαζόμενους πλήρως ευέλικτους και διαθέσιμους όταν, αν και για όσο θέλει το αφεντικό. 13ωρα 6ήμερα και ατελείωτες υπερωρίες επιβάλλονται και δια νόμου. Επιβάλλεται, ένας κατώτατος μισθός πείνας που καθορίζει και όλους τους υπόλοιπους. Χτυπάνε το δικαίωμα των εργαζόμενων στην απεργία και την οργάνωση. Μπροστά σε όλα αυτά θέλουν κάθε εργαζόμενο μόνο και ευάλωτο, με ατομικές συμβάσεις εργασίας ώστε να μη μπορεί να διεκδικήσει. Εμείς διεκδικούμε την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με την κατοχύρωση δικαιωμάτων την κατοχύρωση αξιοπρεπούς κατώτατου μισθού που θα διασφαλίζει τη βάση για όλους τους εργαζόμενους του κλάδου. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο μέσα από την πάλη, την οργάνωση και την μαζικοποίηση των απεργιακών μας κινητοποιήσεων.
-Ενάντια στην πολιτική που γεννά εργατικά «ατυχήματα». Δεν είναι ατυχήματα. Είναι δολοφονίες που γεννάν τα 13ωρα, τα 6ήμερα, οι απανωτές υπερωρίες, οι 70άρηδες που ακόμα δουλεύουν στις σκαλωσιές γιατί δε βγαίνουν, οι δυο δουλειές που πολλοί από εμάς αναγκαζόμαστε να κάνουμε για να ζήσουμε. Είναι δολοφονίες που γεννά η ελαχιστοποίηση του κόστους για το κεφάλαιο όταν δε συντηρεί μηχανήματα και εγκαταστάσεις όπως στη Βιολάντα. Είναι δολοφονίες που γεννά η μεγιστοποίηση του κέρδους για το κεφάλαιο όταν ακόμα και το δικαίωμα να γυρνάμε σπίτι μετα τη δουλειά αμφισβητείται στο βωμό των deadlines και της «ανάπτυξης».
Για εμάς είναι ξεκάθαρο, οι εργαζόμενοι και η εργατική τάξη δεν έχουμε κανένα κοινό συμφέρον με τα αφεντικά και το κεφάλαιο! Από εμάς πλουτίζουν, χάρη στη δική μας δουλεία αυξάνουν τα κέρδη τους και ο μόνος τρόπος να βελτιώσουμε τους όρους ζωής μας είναι να αγωνιστούμε για τα δικαιώματά μας. Να αγωνιστούμε για ανατροπή των αντεργατικών νόμων. Να αγωνιστούμε για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που θα κατοχυρώνουν πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, θα κατοχυρώνουν ανθρώπινους όρους εργασίας με 5θήμερο 8ωρο και μια σειρά από δικαιώματα. Να αγωνιστούμε για να μη γίνουμε κρέας στα κανόνια των πολέμων που ετοιμάζουν τα ξένα αφεντικά και που οι “δικοί μας” μας μπλέκουν όλο και περισσότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου